Mr. Hulk & Mrs. Hulk

Daisypath Friendship tickers

Jumaat, 7 Oktober 2011

Selamat Tinggal Nuffnang & Selamat Datang Advertlets

Salam....

Rasa rajin plk nk update blog ari nie...smentara tk ader keja tu...
Rajin plak tgn nie nk mnaip...nk bg th rasa ke cewa di hati kt korg smua...
Klu korg tk nk dgr pun "ADA AKU KISAH"....
Tp korg mesti kena dgr jgk kn...sb korg dh baca blog aku nie...(mcm ader jer y baca kn...hehehhe)

Sebenarnya cm nie...aku pernah kn bg th korg y aku ader daftar NUFFNANG ssh gila kn nk dpt...
Siap bg th org cm ner nk daftar....
Tp bl smp masanya...aku tgk akaun aku tu...
Cm ner aku daftar cm tu jer...rasa sedih gila hati nie tau...ish..ish.. ;(
Tp aper kn daya...akhir nya aku ketemu kekasih ati...

Korg nk th saper...nama dia cm pelik skit lh...
Tp syok tuuuuuu...huhuhu
Advertlets....
So skg nie hanya dia lh dpt aku bgantung yek...
Harap2 bhasil lah yek...
Korg rajin2 lh baca blog aku nie....walaupun aku nie rajin sesangat kn nk update...
Korg tlg aku insyallah 1 hari nie Tuhan kn balas jasa baik korg....Amin....

Oklah rasa nya dh tk th nk kate2 dh...
Ke cewa diati dh lepas kn kt sini yek...
Aku harap korg dpt lh yek mrajin kn diri baca blog aku nie...
Jasa baik anda amat aku hargai smp bl2 tk leh nk balas....
Terima kasih byk2 pd y rajin baca blog aku nie yek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CHATTING CORNER