Mr. Hulk & Mrs. Hulk

Daisypath Friendship tickers

Sabtu, 30 Julai 2011

P1W1MAX....

Salam....
Hari nie rasa hppy gila...
Ok cam nie cerita nya...(Ceciter...Ceciter...)
Hari tu masa lunch hour aku ngn mber2 aku g lh jln2 kt PLAZA TASEK....
So masa g sana tu...
Masa aku jln2 tu tiba2 ternmpk promosi P1W1MAS (P1W1MAX)....


So aku ambk pempelet nya n tnya lh detail sikitkan kt budak india y keja kt situ....
So blik keja aku trs tnya kt my dad...
My dad ckp "Suka ati lah...jnji angah leh byr..."
Bila dengar jer cm tu...aku pun aper lg simpan lh duit tuk sing in P1W1MAX...
So pada 27.07.2011 aku g lh kt tmn u tuk register...
So y g masa tu aku adk aku y lelaki n akk aku jer...
Yang lain malas nak g...
Pendek cerita cr punya cr akhir nya jumpa jgk kedai nya....
Sampai sana tnya lh lebih detal kn pasal P1W1MAX nie...
Ya lh tkt2 lh kn ader aper cas lain tkt jgk kn...
So dh th smua nya akhir nya aku dpt lh modem nya...
Sorry pic tk ambk so copy kt google jer....


Cantik kan modem dia...warna hijau putih....
So dh happy punya pasal on9 lh trs...
Oklah dh penat nak taip dh (padahal tak sbr nak fb..hehehhe)
So thnk you dgr cerita sy.....
Wassalam......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CHATTING CORNER