Mr. Hulk & Mrs. Hulk

Daisypath Friendship tickers

Jumaat, 15 Julai 2011

Tutti Frutti......

Salam.....
Hari nie lunch hour tk th nk mkn aper dh....
Nak kate kn cm2 tmp mkn dh aku g kt area tmp keja aku nie....
Klu smpt g lh jauh sikit kn....
Tp hari nie....
Aku,syera n zura bcadang nk merasa Tutti Fritti....
Sbenarnya tk lh nk rasa sgt pun...
Tp si zura nk sgt2 merasa kn....
So kitaorg layan jer lh.....

So kita org pun trs g ke area Sutra Mall.....
Cari pnya cari akhir nya jmp lh jgk kedai nya di....

TAMAN SUTERA UTAMA OUTLET
No.38, Jalan Sutera Tanjung 8/4, Taman Sutera Utama, 81300 Skudai, Johor Darul Takzim.

Nasib lh tk ramai org....
Smp2 jer...
Syera memilih tmp duduk sofa....
Sory lh yek pic tmp duduk tu tk ambk...
Sb tk sbr dh nk mkn....
So kitaorg pun ambk lh bekas nya...
Tp sblm ambk tu...
Ader pkerja kt situ memberi info kt kita org...
Biasa lh fist time dtg situ kan....
So kt situ ade 3 bekas....
Besar wrna pink,sderhana wrna hijau n kecik wrna oren....
So kitaorg suggest ambk bekas pling besar...
Padahal br fist time mkn tu....
Tp selera besar....
Nie pic bekas nya....  
 
Bekas y lain tk smpt nk ambk.....huhuhuhu....
So kitaorg pun g ke mesin nya.....

Mesin Flavors


Cantik kn tmp mesin dia.....
Setiap mesin ader label flavors nya....
So aku ambik flavors coklat,coklat raspberry n oren.....
Dah ambk flavors aper y aku nk....
Baru lh leh ltk topping nya....

Tempat Topping

Mmg byk tu topping dia...
Smp dh tk th lh aku nk ambk y maner 1 dh...
Pas dh ltk topping.....
Masa tuk timbang n byr lh yek.....

Tempat Pembayaran & Timbang

Pas byr aper lg....
Masa tu mrasa lah plk yek.....
So nie lh hasil nya aku menghias Tutti Frutti aku yek....
So nie pic nya.....
^
^
^
^
^
^
^
^
Malu lah plk nk tunjuk.....
^
^
^
^
^
Erm...nk tunjuk lah jgk...
^
^
^
^
^
^
Tada...tada....

Hasilnya....

So terima kasih lh yek mendengar cerita aku hari nie......
Ke temu di cerita y lain yek....
Bye!Bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CHATTING CORNER